06 March 2009

Muhammad Iman Danish demam...



Demam, Selsema,Batuk sayu hati bila aku tengok Iman demam...tapi yg kelakarnyer demam-demam pun still buas jugak...Iman....Iman... dah seminggu dia demam...aku dah bawa dia pi klinik hari mula dia demam...esoknya demam dah baik...cuma tinggal batuk ngan selsema jer...kesian aku tengok bila malam dia susah nak tidur...tangan aku ni sentiasa di pegangnyer...tidur malam pun aku x lena...takut dia x selesa...hari ni aku bawa jumpa consultant kat tempat keje aku...coz dah almost seminggu batuk x hilang jugak...takut gak aku manatau kot-kot penat nanti...lagi susah hati...Dr bagitau mmg batuk dia ada kahak cuma x der la sampai ke tahap penat ngan asma..alhamdulillah...tapi hari ni Iman Danish kena sedut nebulizer jugak la...herannya anak2 patient lain bila kena sedut benda tu menangis..tapi bila mai time kat si kecil aku ni...selamba jer...x nangis...nak pegang sendiri lagi ada la...
apa-apa pun aku sentiasa berdoa semoga anak ibu sentiasa sihat....cayang Iman Danish..........

No comments:

Post a Comment