14 February 2009

Cuti-cuti Malaysia



7.2.2009....tarikh yg tak akan aku lupakan....first time aku ngan hubby pi bercuti dengan si kecik...mmg seronok...apatah lagi dengan keletah Iman Danish yg dah mula x reti duduk diam dalam kereta...perjalanan yg panjang buat dia boring duduk lama-lama... gambar ni pun sempat aku rakam waktu dia tgh mood baik..kalu x..




waktu ni si kecil tengah enak di buai mimpi...sayang dia x sempat tgk butterfly hinggap kat kasut yg Acu dia beli ni....mujur sempat my hubby snap....boleh jugak di buat bukti pada si kecil ni nanti yang dia ada peminat .......




kesian anak ibu...keletihan...tapi look like babah nyer yg letih...off course la mendukung si kecil ni dari bawah mendaki ke ladang teh Boh kat Sungai Palas tu....x apa...exercise la katakan....memenag adventure...mula-mula tu my hubby x nak naik..katanya "letih la nak mendaki,Iman tidur ni...."....tp dah alang-alang sampai... tak kira kena naik jugak....




Ni la posing yang cute drpd anak ibu....sapa pun x ajar...elok sampai je kat hotel yg kami check in tu..trus letak si kecil atas katil and then dia pusing...pas tu tersenyum-senyum...Aha!!! Cantiknyer posing...klik...trus aku snap gambar dia..nasib baik la gambar babahnya kat sebelah tu x nampak...kalu tak malu jugak la nak letak kat sini...
Yang paling menghairankan aku dengan hubby...malam kami dekat cameron...Muhammad Iman Danish langsung tak buat perangai macam kat rumah...tak merengek mahupun menangis malam......tau apa hubby aku kata...."kena pasang air cond la jawabnyer"......



1 comment:

  1. wah syoknyer jenjalan..
    iman x merap sbb dia tau dia tgh mood mkn makan angin..
    iman dah pandai pose yer..ala tomei..

    ReplyDelete